Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
denně 8,00 - 22,00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Co je nového u Wolfky NOVINKY
08.03.2019
Naskladňujeme jarní kolekci
U Wolfky je nyní pěkný šrumec. Postupně naskladňujeme zboží z nové jarní kolekce. Jistě jste si všimli, že už jsme naskladnili softshellové, šusťákov... číst celé
15.01.2019
Opět naskladněno
Opět jsme pro vás naskladnili chybějící a vyprodané velikosti dívčích pyžam: S2852 v růžové barvě S2852 ve světle modré barvě Dále chlapecké teplá... číst celé
Zobrazit všechny novinky

12 let na trhu

více než 30000 objednávek

4000 položek skladem

 

Výprodej zboží

 

PŘIJÍMÁME PLATBY KARTOU: 

Přijímáme platební karty

 

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Nacházíte se: O nás / Reklamace

 


 

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Ludmila Vargová

U Wolfky.cz

Chlum 47

25763  Trhový Štěpánov

 

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Novinky z našeho blogu

5 tipů pro spokojenější maminku
5 tipů pro spokojenější maminku
Po návratu z porodnice nejspíš nevíte, kde vám hlava stojí, seznamujete se s miminkem a často nemáte čas ani sama na sebe. Postupně se to ale upraví, ... číst celé
Špaldový koláč se švestkami aneb Když nevíte, co dětem na svačinu
Špaldový koláč se švestkami aneb Když nevíte, co dětem na svačinu
Také kolikrát přemýšlíte, co dát dětem na svačinu? Je to pořád dokola. Mezi mé favority patří švestkový koláč, který připravuji ze špaldové mouky. Pro... číst celé
Jak stravování ovlivňuje školní výsledky dětí?
Jak stravování ovlivňuje školní výsledky dětí?
Jak jsem vám v minulém článku o pohybu dětí slíbila, nyní se zaměříme na stravování našich dětí. Při pravidelném stravování má tělo dostatečnou zásobu... číst celé
Rozhovor: Jak jsem díky alopecii začala podnikat
Rozhovor: Jak jsem díky alopecii začala podnikat
Nedávno jsem měla možnost poznat jednu skvělou ženu, která vede internetový obchod s parukami. A protože mě zaujal její příběh, proč si e-shop založil... číst celé
Jakmile se u Wolfky něco šustne, dáme vám vědět.
2007-2019 U Wolfky.cz - Všechna práva vyhrazena.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.