Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
denně 8,00 - 22,00 hod.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Co je nového u Wolfky NOVINKY
18.05.2019
Spousta novinek + doplnění zboží
Wolfka by vás ráda informovala o tom, že naskladnila tento týden spoustu nového zboží.  Doplnili jsme kolekci Star Wars Dívčí tepláky Mikiny Mimoni... číst celé
31.03.2019
Novinky Paw Patrol
Právě nám na skladě přistálo nové zboží z kolekce Paw Patrol.  Pokud nemůžete do postýlek zahnat své malé slečny, tak jim vyberte noční košilku, ve k... číst celé
08.03.2019
Naskladňujeme jarní kolekci
U Wolfky je nyní pěkný šrumec. Postupně naskladňujeme zboží z nové jarní kolekce. Jistě jste si všimli, že už jsme naskladnili softshellové, šusťákov... číst celé
Zobrazit všechny novinky

12 let na trhu

více než 30000 objednávek

4000 položek skladem

PŘIJÍMÁME PLATBY KARTOU: 

Přijímáme platební karty

 

Sledujte nás: 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Ludmila Vargová

U Wolfky.cz

Chlum 47

25763  Trhový Štěpánov

 

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Novinky z našeho blogu

Cestování s dětmi
Cestování s dětmi
Nedávno jsem slyšela jednu maminku, jak říká, že na dovolenou ještě nejedou, protože jsou děti moc malé. Donutilo mě to k zamyšlení... číst celé
1. máj – lásky čas
1. máj – lásky čas
Májové oslavy patří mezi české tradice mnoho let. Jistě jste slyšeli o stavění májky, majálesu, políbení pod stromem a o pálení čarodějnic, jež se sic... číst celé
Velikonoční beránek - letos zdravěji
Velikonoční beránek - letos zdravěji
Velikonoční svátky - návštěvy, tradice, ale hlavně zase to obžerství....  O Velikonocích se připravuje spousta dobrot - mazance, beránek, velikonoční ... číst celé
Velikonoce - kde se vzaly tyto svátky?
Velikonoce - kde se vzaly tyto svátky?
Tradice slavit příchod jara souvisí s jarní rovnodenností a mají pravděpodobně původ v pohanských oslavách. Z hlediska křesťanského se jedná o nejdůle... číst celé
Jakmile se u Wolfky něco šustne, dáme vám vědět.

 Wolfka vám poradí

2007-2019 U Wolfky.cz - Všechna práva vyhrazena.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.