Reklamační řád | U Wolfky.cz
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
PO-NE 8,00-20,00 hod
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 700 Kč a máte dopravu ZDARMA
Co je nového u Wolfky NOVINKY
09.03.2023
SLAVÍME - POJĎTE SLAVIT S NÁMI!
Je to neuvěřitelné. Wolfka už je tu s vámi 16 let a teď slaví NAROZENINY. Jsem neskutečně vděčná, že můžu dělat práci, která mě baví a že mám tak sk... číst celé
21.09.2021
Nový článek, který vám pomůže při výběru tepláků
Tepláků není nikdy dost. Jak se zorientovat v sortimentu tepláků jsem vám sepsala do tohoto článku, tak na něj mrkněte, ať víte, které vybrat třeba n... číst celé
25.06.2021
Stáhněte si seznam na tábor a zabaleno bude v cupu letu
Vyráží vaše děti na tábor? Tak by se vám mohl vhodit tento praktický tahák na balení. S ním bude balení hračka.  Pokud se chystáte dělat u nás objedn... číst celé
Zobrazit všechny novinky

 

recenze

 

Máš rád Canvu? Využij nabídku od Wolfky a plnou verzi získáš na 30 dní zdarma. 

https://bit.ly/canva-od-wolfky30

Canva zdarma

 

 

 

 

  Jsem členem

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Ludmila Vargová
U Wolfky.cz
Chlum 47
25763  Chlum

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

Zboží na reklamaci posílejte čisté. 

 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  3. Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Pokud máte chuť, mrkněte ještě na Wolfčin blog

Děti a pohyb
Děti a pohyb
Sport podporuje dobré zdraví a týmového ducha. Zábava a radost ze sportu, který vykonává dítě bez nátlaku a nadměrné zátěže, je přínosným aspektem pro... číst celé
Hlavně žádný nudný článek o softshellu, mami!
Hlavně žádný nudný článek o softshellu, mami!
Vrr a škráb, tak jsme zase tady. Kdo? Vaše wolfčata Marty a Majka. Nějak nás to psaní chytlo. číst celé
5 důvodů, proč nechcete být na sjezdovce jako v bavlnce
5 důvodů, proč nechcete být na sjezdovce jako v bavlnce
Na sjezdovce určitě nechcete být jako v bavlnce ani v bavlně, ale v termoprádle. Zjistěte proč! číst celé
Dětské tepláky: 100% bavlna nebo Top Fitness?
Dětské tepláky: 100% bavlna nebo Top Fitness?
Dětské tepláky! To by jeden nevěřil, jaká věda může být nákup dětských tepláčků. Možná jste si před dětmi mysleli, že existuje jeden druh, který se li... číst celé
Jakmile se u Wolfky něco šustne, dáme vám vědět.
NEZMEŠKEJTE NOVÉ ZBOŽÍ !
® 2007-2023 U Wolfky.cz - Všechna práva vyhrazena Ⓒ