Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

Platby kartou

 

Softshellové kalhoty Wolf

   11 let na trhu 

 30.000 odbavených objednávek

   5000 položek skladem

Sleva


OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Nacházíte se: O nás / Obchodní podmínky

 


 
1. Všeobecná ustanovení

 

V našem internetovém obchodě najdete převážně oblečení značky Wolf.

Dále nabízíme české dětské tepláky, šátky, čepice a pirátky z kolekce Chlumačka šité na zakázku.

Dalším nabízeným sortimentem je outletové zboží z Anglie.

U outletu bývají odstraněny cedulky nebo visačky - jedná se o nové zboží starších kolekcí z Anglie. Toto oblečení může mít drobné výrobní vady (např. špatně označené velikosti).

U oblečení uvádíme rozměry, aby bylo možné porovnat a zjistit, jakou velikost budete potřebovat.

Míry různých výrobců se liší. Proto prosím raději měřte.

Pokud budete potřebovat zboží vyměnit za jinou velikost, bude potřeba uhradit nové poštovné.

 

2. Souhlas s obchodními podmínkami

 

Odesláním objednávky souhlasí nakupující s obchodními podmínkami.

Právní vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami výslovně upravené, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „ObčZ“).

 

3. Objednání zboží

 

Veškeré nabízené zboží máme skladem.

Někdy se však stane, že se během dne nějaká položka doprodá. Proto prosím vyčkejte po odeslání objednávky na potvrzení, které Vám bude zasláno do 24 hodin od vytvoření objednávky.

Výjimkou jsou víkendy. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí.

Pokud bylo zvoleno zaslání na dobírku, tak bude zboží expedováno v nejbližším možném termínu, zpravidla tentýž den nebo den následující.

O odeslání budete informováni mailem.

Pokud jste zvolili platbu převodem na účet, budete po potvrzení objednávky vyzváni k platbě. Na platbu čekáme max. 7 dní, pokud se nedohodmeme jinak.

Není problém domluvit se na pozdějším datu splatnosti (např. do mateřské či výplaty).

Objednávky jsou závazné.

Na základě objednávky vám bude zasláno číslo účtu a variabilní symbol

pro převod částky.


UVÁDĚJTE PROSÍM ZASLANÝ VARIABILNÍ SYMBOL PŘI PLATBĚ, jinak se zbytečně prodlužuje doba odeslání.

Storno objednávky akceptujeme e-mailem do 24 hodin od objednání.


4. Poštovné a expedice zboží

 doprava



Doručení Českou poštou - BALÍK DO RUKY

Česká pošta Vám doručí balíček na vaši adresu.

Než vám balíček bude Česká pošta doručovat měla by vám přijít zpráva SMS a e-mail. Většinou doručení balíku Do ruky je následující den od odeslání. Může se stát že bude putovat o den déle. V předvánoční době je to téměř pravidlo.

Pokud Vás doručovatel doma nezastihne, tak balíček uloží na poště. Tam si ho můžete vyzvednout. 


Doručení Českou poštou - BALÍK NA POŠTU

Česká pošta doručí balíček na poštu, kterou si zvolíte. Tam si balíček vyzvednete. Opět by Vám měla přijít zpráva SMS a e-mail, že je váš balíček na poště uložen.

 

Česká pošta - balík do balíkovny

Balík do balíkovny je nový produkt. Funguje v podstatě jako Zásilkovna.

120 pošt má nové oddělení - Balíkovnu, na kterou je možné balíček zaslat a tam si ho vyzvednout. Síť balíkoven se bude rozšiřovat.

Balíček si vyzvednete v balíkovně ČP po přijetí kódu na mobil nebo mail. Balíkovny zatím nemají všechny pošty v ČR. Po zvolení balíkovny se Vám v dalším kroku rozevře seznam pošt, které balíkovnu mají. Vyberete si zde poštu, do které chcete balíček poslat.

Až Vám přijde kód, tak je balíček připraven k vyzvednutí. S tímto kódem se dostavíte na poštu k přepážce Balíkovna.

Balíčky do balíkovny mají přednost před normálními balíčky a vyzvednutí by tedy mělo být rychlé.


Přepravní služba PPL 

Společnost PPL Vám doručí balíček na Vaši adresu. PPL doručuje následující den od odeslání.

Od společnosti PPL by vám měla přijít SMS, kdy bude balíček doručen.

PPL doručuje na soukromé adresy také v SOBOTU.


GLS - kurýrní služba

Společnost GLS vám doručí balíček na Vaši adresu.

GLS doručuje balíčky následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.


ZÁSILKOVNA

Balíčky odesíláme vozíme na zásilkovnu téměř každý den. Dodání na cílovou zásilkovnu je do 3-5 dnů.

Od zásilkovny vám přijde v SMS kód se kterým si svůj balíček na výdejním místě vyzvednete. Z naší strany máme povolenou platbu kartou, pokud na odběrném místě mají terminál pro placení kartou, tak svoji dobírku můžete uhradit jednoduše kartou. Upozorňujeme, že zatím všechna odběrná místa nemají terminály pro platbu kartou. Ale postupně je prý zavedou všude.

 

5. Elektronická faktura

 

Šetříme lesy Doklad o nákupu zboží Zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví.  Faktura, daňový doklad o nákupu zboží, je vystavena dle Zákona o účetnictví (Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví) a zasílána v elektronické podobě PDF v příloze na Váš e-mail. Fakturu si můžete vytisknout sami. Faktura slouží jako doklad o nákupu a zároveň jako záruční list. Vytištěná faktura v elektronické podobě PDF je platným daňovým dokladem a obsahuje veškeré zákonem stanovené náležitosti. V případě, že trváte na vystavení faktury nebo nemáte možnost si fakturu sami vytisknout, napište svůj požadavek při zadávání objednávky a my Vám fakturu ke zboží přiložíme. Pro případnou reklamaci je nutné ke zboží přiložit fakturu viz. Reklamační řád.

 

6. Reklamační řád

 

 6.1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 6.2. Postup při reklamaci zboží

Zboží zašlete na naši adresu včetně dokladu o koupi.

Adresa:

U Wolfky.cz
 
Ludmila Vargová  
Chlum 47
257 63 p. Trhový Štěpánov

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme vyplnit REKLAMAČNÍ LIST. Nebo potřebnné údaje dle reklamačního listu sepište písemně.

 

6.3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamce jsou neúměrné nebo jeho nákupy budou vyhodnoceny jako spekulativní.

 

6.4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění 

  • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání . Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

7. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy - vrácení zboží do 14 dnů od převzetí

 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Odstoupení od smlouvy: kupující prodávajícímu zašle nebo předá zboží ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy + poštovné do výše nejlevnějšího způsobu poštovného, který prodávající nabízí.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Objednávky doručeny s dopravou zdarma - doručení ČP objednávka nad 2000,- Kč.

Pokud po vrácení části zboží objednávka nesplňuje limit 2000,- Kč bude v opravném daňovém dokladu částka poštovného odečtena, protože objednávka nesplňuje podmínku pro dopravu zdarma.

 

Pokud chcete nějaké zboží vrátit, či vyměnit, tak prosím vyplňte vratku a zboží zašlete zpět na naši adresu.

VRATKU JSTE MĚLI PŘILOŽENOU V BALÍČKU.

Pokud ji nemáte, můžete si ji vytisknout zde (tiskněte prosím na šířku):

 VRATKA KE STAŽENÍ

 

8. Ochrana osobních údajů
 

Vážíme si Vaší důvěry a zavazujeme se, že nebudeme Vaše osobní údaje poskytovat třetím osobám. Vaše data budou využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely přímé komunikace se zákazníkem a pro účely doručení zboží.

Naše firma je registrována na úřadě pro ochranu osobních údajů.

Náš web máme zabezpečený  SSL certifikátem. Tento certifikát poskytuje šifrované spojení v sekcích obchodu, kde zákazník poskytuje svá osobní data (registrace, přihlášení zákazníka a košík).

 

9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů



V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

https://www.coi.cz/informace-o-adr/

 
Přejeme příjemný nákup :-)

Věříme, že budete s nákupem spokojeni a budete se k nám rádi vracet.

 

U Wolfky.cz

Ludmila Vargová
Chlum 47
257 63 Trhový Štěpánov

tel. 724 136 595